بهره برداری از ۲۸ واحد آموزشی تا پایان امسال  در استان قزوین 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: تا پایان امسال ۲۸ واحد آموزشی با ۷۴ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  جوانبخت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه تا پایان امسال ۲۸ واحد آموزشی با ۷۴ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد،گفت: سال آینده هم ۴۰ طرح آموزشی، بهره برداری از ۲۸ واحد آموزشی تا پایان امسال پرورشی و ورزشی با ۱۲۰ میلیارد تومان تکمیل می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به مشارکت ۴۰ درصدی خیران در ساخت مدارس گفت: این افراد در احداث ۵۲ واحد آموزشی مشارکت دارند که این واحد‌ها با ۲۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت در حال ساخت است.

جوانبخت با اشاره به جمعیت ۵۰ هزار نفری پونک قزوین گفت: این منطقه نیاز به ساخت ۲۷ واحد آموزشی دارد.

او افزود: در حال حاضر ۵ واحد آموزشی در این منطقه فعال و دو واحد هم در حال ساخت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به نبود فضای آموزشی در سرتک، ملاصدرا و شهرک ولایت شهر قزوین گفت: برای تامین این نیاز آموزشی، باید شهرک آموزشی ساخته شود که برای احداث آن حداقل ۲۰ هکتار زمین لازم است.

جوانبخت گفت: ناحیه شهری مهرگان هم نیاز به ۵۷ فضای آموزشی دارد که ۱۸ واحد آن ساخته شده و ۵ واحد هم در دست احداث است و مابقی به مرور زمان ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.